.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسافر بعدي پاستور كيست؟

پس از آنكه دو عضو كابينه ظرف يك هفته گذشته به طور غير منتظره، از مقام خود عزل شدند، شنيده ها حاكي است كه يك عضو ديگر كابينه نيز بايد به زودي از پاستور خداحافظي كند.

در حالي كه فراكسيون اكثريت مجلس درصدد است براي جلوگيري از موج جديد تغييرات چاره انديشي كند، خبرها حاكي از آن است كه به زودي يك عضو ديگر كابينه دهم هم بايد از سمت خود خداحافظي كند.

بنابراين گزارش، محمدرضا باهنر با اشاره به برخي از تغييراتي كه در دولت شروع شده و فعلا ادامه خواهد داشت و در آينده اي نزديك به ساير وزارتخانه هاي ديگر خواهد رسيد،گفت: قرار شده است به رييس جمهور برخي توصيه ها شود تا تغييرات احتمالي با حوصله و دقت بيشتري انجام شود.

هر چند برخي نمايندگان از پيشنهاد طرحي خبر مي دهند كه به موجب آن، رييس جمهور نتواند به راحتي برخي وزراي امنيتي را تعويض كند، اما كارشناسان بر اين عقيده اند كه اين طرح به دليل مغايرت با قانون اساسي داراي وجاهت قانوني نيست و يا در مجلس راي نمي آورد يا توسط شوراي نگهبان رد خواهد شد.

اين گزارش حاكي وزير بعدي كه به زودي تغيير خواهد كرد همانند سلف خود در دولت نهم به دليل اعتراض به يكي از نزديكان رييس جمهور ، مورد غضب رييس جمهور قرار گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.